18.09.2023
V týdnu od 18. září 2023 probíhá již třetí ročník akce GreenWeek.
Jako tradičně je tato událost zasvěcena zeleným a udržitelným tématům. Během pěti dnů se mohou účastníci ohlédnout za 10 lety strategie GreenFuture, která obsahuje tři základní pilíře - GreenProduct, GreenFactory a GreenRetail, a připomenout si také nejdůležitější milníky, které přispěly k udržitelnému rozvoji automobilky Škoda v celém hodnotovém řetězci, od vývoje přes výrobu vozů, jejich provoz včetně recyklace až po podnikatelskou činnost prodejní sítě.
Hned v pondělí byla hostem moderovaného rozhovoru ve studiu naše akademička Ing. Eva Jaderná, Ph.D. z katedry marketingu a managementu. Ta se ve své práci dlouhodobě věnuje udržitelnosti, tématem jejího vstupu tedy byla „Udržitelnost v automotive a maloobchodě.“
Rozhovor poodhalil vnímání udržitelnosti v kontextu environmentálních, ale i sociálních a ekonomických aspektů a plynul ve velmi milém duchu. Přinesl mimo jiné také povědomí o tom, jak na udržitelnost reaguje český spotřebitel, a jak je sám udržitelný nejen ve svém nákupním rozhodování.
„Zelenost ano, ale nejen to. Hlavní myšlenkou by měla být udržitelnost ve smyslu respektu k lidem, přírodě, ale i sám k sobě,“ dodává Eva Jaderná.
Přednášky a rozhovory ještě můžete sledovat živě prostřednictvím Škoda Live Streaming.