23.09.2021
Live webinář na téma Zacílení na zelenou generaci vedla pro management společnosti ŠKODA AUTO a.s. Ing. Eva Jaderná, Ph.D. z Katedry marketingu a managementu ŠKODA AUTO Vysoké školy
Zacílení na zelenou generaci, postoj k elektromobilitě a chování spotřebitele v rámci udržitelnosti – témata, která byla v rámci webináře diskutována
Přednáška byla určená zejména pro skupinu koordinátorů a manažerů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. a všem těm, kteří se zamýšlejí nad svým spotřebitelským chováním v rámci udržitelnosti. Webináře se zúčastnilo 177 posluchačů, kteří se v průběhu dozvěděli zejména nejnovější poznatky o reakci různých věkových kategorií českých spotřebitelů na zelená řešení podniků. Bylo nastíněno udržitelné chování českých spotřebitelů a také to, zda i česká generace Y je zelenou generací. Jedním z výstupů výzkumu, který Eva Jaderná prováděla, je i postoj k elektromobilitě.
Proč bylo toto téma pro společnost ŠKODA AUTO tolik důležité?
„Před několika týdny jsme se společně zapojili do „Projektu 1 Hour“ v rámci celého koncernu VW a věnovali hodinu změně klimatu a tomu, co proti ní může každý udělat. Osobně spadám do generace Y a považuji ochrana klimatu a jeho zachování pro další generace jako velmi důležitou. To vše je možné pouze na základě naší vzájemné spolupráce. Proto je důležité o těchto tématech se dozvědět co nejvíce, společně diskutovat a hledat řešení pro lepší zelenou budoucnost. Je to náš cíl, ale také naše zodpovědnost,“ uvádí patron webináře Ing. Martin Soukup, MBA