Prestižní ocenění Fenix Awards v kategorii Best of the Best v oblasti Akademický sektor pro ŠAVŠ
02.10.2024
Škoda Auto Vysoká škola získala prestižní ocenění na 11. ročníku Cen Fenix Awards, které se konalo 26. září ve Forum Karlín. Galavečeru a slavnostního vyhlášení těch nejlepších počinů v oblasti content marketingu se každoročně zúčastňují osobnosti českého byznysu, marketingu a mediální scény a v letošním roce mezi ně patřila také ŠAVŠ.
Letošní ročník byl rekordní co do počtu přihlášených v 38 soutěžních kategoriích. O to cennější je vítězství pro Škoda Auto Vysokou školu, která zvítězila v kategorii Best of Best v oblasti Akademický sektor, kde se umístila na shortlistu společně se třemi projekty Akademii věd České republiky a jedním projektem mediálního giganta jakým je Vltava Labe Média a.s.
Hana Volfová, vedoucí oddělení marketingové komunikace a členka katedry marketingu a managementu ŠAVŠ, která stojí za počinem se do soutěže Fenix Awards přihlásit, dodává: „Rozhodnutí přihlásit naše video do soutěže Fénix Award bylo dáno především mým dlouhodobým přáním ocenit neskutečně vzácnou a úžasnou symbiózu s našimi studenty. A v okamžiku, kdy jsme vytvořili něco, na co jsme byli opravdu pyšní, nebylo proč váhat. Studenti totiž do naší spolupráce vkládají neuvěřitelnou kreativitu, energii a nadšení, každý den nám ukazují, že na svět se dá koukat i z úplně jiné perspektivy – a to je něco, co nás motivuje a baví. I v obrovsky silné konkurenci se ukázalo, že když tvoříte srdcem a autenticky, dává to smysl. A výhra, jako neskutečná třešnička na dortu, je pro nás potvrzením, že když dáme mladým lidem prostor tvořit, a věříme v jejich schopnosti, dokáží dosáhnout úžasných výsledků.“
Vítězné video by nevzniklo bez skvělé a dlouholeté partnerské spolupráce s Michalem Kvapilem, majitelem reklamní agentury Adlien, který stál za kamerou při natáčení a postprodukci videa a Tomáše Sýkory, který kompletně pořizoval dronové záběry, velkou měrou se podílel na kamerových záznamech a vzniku videa.
„Z vítězství mám nepopsatelnou radost. Ve Škoda Auto Vysoké škole jsme natočili mnoho skvělých videí. A ocenění vnímám jako odměnu za naši dosavadní tvůrčí práci. Moc mě těší, že do tvorby video contentu se ve větší míře zapojují i samotní studenti, jako je třeba velice talentovaný Lukáš Bartášek. Nemohu zapomenout ani na celé marketingové oddělení v čele s Hanou Volfovou, bez které bychom podobná videa nemohli nikdy natáčet. Ukazuje se, že se vyplácí zkoušet nové věci a dělat je trochu jinak. A toto video je toho důkazem,“ říká k úspěchu Michal Kvapil.
Autorem originální ceny, kterou ŠAVŠ za vítězství ve své kategorii získalo je Matěj Hájek ze SKULL studia, pro kterého bylo při tvorbě ceny atraktivní to, že může vycházet z názvu cen, který vychází z mytologického a bájného ptáka Fénixe, dále práce se symboly, archetypy, významy a nekonečnem, které není statické.