Menu

Publikace

  • Publikační činnost je nedílnou součástí výzkumné a tvůrčí činnosti akademických pracovníků ŠAVŠ.
  • Výsledky jsou dostupné pomocí vyhledávače v publikační činnosti v AIS či v Rejstříku informací o výsledcích (RIV).

REJSTŘÍK INFORMACÍ O VÝSLEDCÍCH (RIV)

Publikace? Publikovat?

  • Jednou z možností, jak se podílet na vědecké činnosti ŠAVŠ, je skrze publikování.
  • Ve většině případů se jedná o aktivitu v rámci spoluautorství na článku do odborného časopisu na zvolené téma společně s některým z akademiků ze Škoda Auto Vysoké školy.
  • Nejčastěji tyto publikace vznikají v rámci řešení projektů (SGS).
  • Pro podílení se na publikaci doporučujeme aktivní a hluboký zájem o téma a aktivně se o tuto možnost zajímat ve Vašich hodinách.
  • Odborná práce-článek zveřejněný v recenzovaném časopisem je možností jak vstoupit do motivačního programu.

   

Inspirace

The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities 
= název odborného článku, který na konci roku 2024 zpracovali naši tři studující Anna Stejskalová, Miroslav Landa a Natálie Rausová ve spolupráci s akademičkou Ing. Hanou Volfovou, Ph.D. z Katedry marketingu a managementu ŠAVŠ.

   

Další příběhy našich studentů, kteří se na publikacích napříč tématy aktivně podíleli a dnes si mohou dát do svého životopisu spoluautorství pro vás připravujeme.