Titul
Bc.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
3,5 roku (7 semestrů)
Jazyk
český i anglický
Místo
Mladá Boleslav (v ČJ i AJ) i Praha
Praxe
Povinná v 5. semestru
Základní informace o studiu
Zajímá Vás do detailu, jak fungují firmy a trhy na národní i na mezinárodní úrovni a chcete se stát schopnými manažery, nebo třeba začít vlastní úspěšné podnikání? Zvolte si ke studiu na naší škole specializaci Management obchodu, která má důkladný záběr nejen v oblasti managementu, marketingu nebo výzkumu trhu, ale třeba i v komunikaci, retailu nebo projektovém řízení.
Výuka je zaměřená především na propojení s praktickými dovednostmi.
Jako absolventi se uplatníte na pozicích specialistů a koordinátorů v prodeji, exportu nebo importu firem, na oddělení marketingu, marketingového výzkumu, komunikace nebo projektech, které firmy řeší v souvislosti se svými mezinárodními aktivitami.
Pozice:
- Specialista nákupu či prodeje
- Specialista produktového marketingu
- Specialista marketingové komunikace
- Specialista komunikace podniku
- Specialista HR marketingu
Profilové předměty:
- Management obchodu
- B2B marketing
- Marketingová komunikace
- Marketingový výzkum
- Právo v marketingu