Menu
Studijní program Ekonomika a management

Management obchodu

Bakalářské programy a specializace
Titul
Bc.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
3,5 roku (7 semestrů)
Jazyk
český i anglický
Místo
Mladá Boleslav (v ČJ i AJ) i Praha
Praxe
Povinná v 5. semestru

Základní informace o studiu

Zajímá Vás do detailu, jak fungují firmy a trhy na národní i na mezinárodní úrovni a chcete se stát schopnými manažery, nebo třeba začít vlastní úspěšné podnikání? Zvolte si ke studiu na naší škole specializaci Management obchodu, která má důkladný záběr nejen v oblasti managementu, marketingu nebo výzkumu trhu, ale třeba i v komunikaci, retailu nebo projektovém řízení.

Výuka je zaměřená především na propojení s praktickými dovednostmi. 

Jako absolventi se uplatníte na pozicích specialistů a koordinátorů v prodeji, exportu nebo importu firem, na oddělení marketingu, marketingového výzkumu, komunikace nebo projektech, které firmy řeší v souvislosti se svými mezinárodními aktivitami.

Pozice:

  • Specialista nákupu či prodeje
  • Specialista produktového marketingu
  • Specialista marketingové komunikace
  • Specialista komunikace podniku
  • Specialista HR marketingu

Profilové předměty:

  • Management obchodu
  • B2B marketing
  • Marketingová komunikace
  • Marketingový výzkum
  • Mezinárodní obchod
  • Personální management
  • Právo v marketingu