Menu
Studijní program Ekonomika a management

Mezinárodní marketing

Navazující magisterské programy a specializace
Titul
Ing.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
2 roky
Jazyk
český nebo anglický
Místo
Mladá Boleslav i Praha

Základní informace o studiu

Specializace Mezinárodní marketing je součástí studijního programu Ekonomika a management. Jejím cílem je poskytnout fundovaný základ pro budoucí kariéru vrcholového manažera v mezinárodním prostředí průmyslových firem, konzultačních společností či firem poskytujících průmyslové služby.

Součástí širokého záběru vzdělání jsou znalosti středně pokročilé ekonomie, mezinárodních účetních standardů, finančního řízení korporace včetně aspektu mezinárodního zdanění globálních logistických řetězců, osvojení vyjednávacích a komunikačních dovedností a středně pokročilá úroveň dvou světových jazyků.

Pozice:

  • Manažer prodeje
  • Manažer nákupu
  • Specialista/manažer mezinárodního marketingu
  • Specialista/manažer mezinárodních projektů
  • Tiskový mluvčí
  • PR specialista/manažer
  • Specialista/manažer strategického plánování
  • Asistent vrcholového managementu

Profilové předměty:

  • Strategický marketingový management
  • Mezinárodní marketing
  • Public Relations
  • Dealer management