Titul
Bc.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
3,5 roku (7 semestrů)
Jazyk
český nebo anglický
Místo
Mladá Boleslav
Praxe
Povinná v 5. semestru
Základní informace o studiu
Zajímá Vás obor s globální perspektivou růstu? Zvolte si ke studiu na naší škole specializaci Management nákupu, díky které si osvojíte nákupní rozhodovací proces, zjistíte, jak vést nákupní jednání i vyjednávání, seznámíte se s trendy v mezinárodním obchodě a objevíte tajemství B2B vztahů, to vše navíc propojené s logistikou a projektovým řízením.
Jako absolventi se uplatníte na pozicích nákupčích v podnicích působících v oblasti strojírenství (především v automobilovém průmyslu a souvisejících odvětvích), ale i v dalších výrobních nebo nevýrobních odvětvích.
Získat také můžete prestižní certifikát Strategic Purchasing Foundation z exkluzivních předmětů specializace Management nákupu, které jsou přímo garantovány společností Škoda Auto a.s
Pozice:
Výuka je zaměřená především na propojení s praktickými dovednostmi, a to díky simulaci reálného nákupního jednání.
Jako absolventi se uplatníte na pozicích nákupčích v podnicích působících v oblasti strojírenství (především v automobilovém průmyslu a souvisejících odvětvích), ale i v dalších výrobních nebo nevýrobních odvětvích.
Získat také můžete prestižní certifikát Strategic Purchasing Foundation z exkluzivních předmětů specializace Management nákupu, které jsou přímo garantovány společností Škoda Auto a.s
Pozice:
- Koordinátor/manažer Nákupu
- Projektový manažer
- Specialista procesní optimalizace
- Specialista Nákupu
- Key account manažer
Profilové předměty:
- Nákupní rozhodovací proces
- Vybrané otázky z oblasti nákupu
- B2B marketing
- Základy procesního řízení
- Finanční analýza